در دسترس نبودن لینک
در حال حاضر این لینک در دسترس نیست
بزودی این فایلها بارگذاری و لینکها در دسترس قرار خواهد گرفت
در حال حاضر از لینک مستقیم برای دریافت اثر استفاده کنید
عنوان : کیمیا
کتاب : کیمیا
نویسنده : نیما شهسواری
زمان : 18:54
موسیقی :
نامشخص
با صدای : نیما شهسواری
شاید یکی از بزرگترین مشکلات منتقدان دین این باشد که با نقدی روبرو میشوند از سوی دینداران که این قرائت درستی از دین نیست، یعنی وقتی ما با معقولهای به نام دین مواجه میشویم دریای بیکرانی در برابر خود میبینیم، هر سخنی تفسیر خاصی دارد، آن تفسیر و تعبیر قرائت خاصی از مطلبِ در برابر ما است.
بحث اصلی این نوشتار پیرامون اسلام و تفسیرهای گوناگون آن و قرائتهای بیشمار باورها است.
باید ببینیم دقیقاً صحبت سر چیست، وقتی شما به عنوان یک خواننده با قرآن روبرو میشوید حتماً شنیدهاید که این کلام تفسیری میخواهد، یعنی عالمی دوردستها بنشیند این آیات را بخواند و پس از آن تفسیر شخصیاش را که البته از نظر خود با تطابق دادن و راستین آزمایی با ادلات دینی از جمله تاریخ، سنت پیغمبر و شرعیات به خورد جماعت در برابر بدهد، چیزی که به واقع خود قرآن آن را نفی کرده و به صراحت اذعان میکند که این کلام خدا برای همگان است و به زبان ساده بیان شده، ولی وقتی با کتابهایی مجلدی روبرو میشویم و این کتابهای قطور چند جلدی تفسیر بر قرآن است شوکه میشویم که ما هیچ از واقعیات این آیات ندانسته و شأن نزول آن و تطابقش با اسناد تاریخی و احادیث نبوی و فلان و بهمان را درنیافتهایم و در نتیجه هیچ نمیدانیم و اینگونه دروازهای به روی دینداران باز میشود بیانتها، دالانی تو در تو و پیچ در پیچ که هیچ فرجامی نخواهد داشت و هر کس که درونش وارد شود راه بازگشت در آن نخواهد جست، زیرا دیوار حاشا بلند است و میتوان هر معنایی به هر حدیث و آیتی داد.
چندی پیش میان صحبتهای یکی از عالمان دین به نکتههایی پیرامون آیه 34 سورهی نساء رسیدم، آنجایی که خدا به رسولش امر میکند که اگر زنی فرمان شوهر را به گوش و جان نسپرد پس از اینکه با او سخن نگفتی و به اصطلاح قهر کردی و اگر باز او به کارش اصرار داشت باید با او همخوابگی نکنی و در صورت تمرد دوباره از دستور میتوانی که او را بزنی،
خب معنای این گفتار پر واضح است و خدا این کتاب را به زبان ساده برای عوام انسانها نازل کرده تا راهنمایی به طول زندگیشان باشد و در معنای این آیه اینگونه بر میآید که خداوند اذن به زدن زنان داده است،
اما در کمال ناباوری با آیتی از خدا مواجه بودم که تفسیر عجیبی از چنین واژگان داشت و زدن را زدن نمیدانست بدین معنا که شاید زدن از نظرش نه آن زدن مرسوم میان انسانها که شاید با پر کاهی او را نوازش کردن است، اما سؤال پیش میآید
آیا گفتن این واژگان برای خدا سخت بود که نیاز داشت هزار چهارصد سال بعد توسط کسی که تعالیم او و مکتبش را دیده بیان شود؟
آیا خدا نمیتوانست اینها را خود به زبان بیاورد؟
و فراتر از آن آیا در میان عوامالناس این زدن معنایش اینگونه است که شیخ فاضل بیان میدارد؟
و یا خاطرم هست که با چیزی فراتر از این مواجه شدم که منظور خدا از آنجایی که میگوید دست دزدان را ببرید، منظور دست جسمانی و دنیوی او نیست، مفهوم این سخن بریدن دست روح او است!!!
این را چگونه تفسیر کرده که در حد ادراک ما زمینیان نیست و خود خدا هم نمیتوانسته کلمهی روح را به زبان محمد جاری کند، شاید گفتنش آنقدر سخت بوده که فقط آن عالم دانا میتوانسته پس از هزار چهارصد سال آن را اینگونه ادا کند.
آیا به طول تاریخ مسلمانانی که، دستها بریدند در اشتباه بودند؟
این دریچهای تازه است که این نوگرایان دینی باز کرده و با گفتن حرفهای دلفریب باز هم سعی در اغواگری بر عوامالناس دارند که به طول هزاران سال افسار به دست اینان دادهاند و هر روز واژگان و تفاسیر معنای تازهای خواهد داد.
شاید منظور خداوند از سر بریدن و به خاری کشتن کافران همان کشتن روح آنها است
آیا به واقع پروردگار خویشتن قدرت کشتن روح آنها را نداشته و از ما زمینیان میخواهد که بتوانیم روح کسی را که حتی نمیبینیم بکشیم؟
پاسخ آن همه خونهای به زمین ریخته را که خواهد داد؟
چرا خدا باید اینها را به زبان آورد و این مجمل بیپایان و تو در تو ما را به چه راهی سوق خواهد داد به جز عوامفریبی و سفسطه کردن، این دردی است که به طول سالیان دراز با آن دست و پنجه نرم کرده و خواهیم کرد.
به واقع آیا این بازی با کلمات و تفاسیر برای فریب نیست؟
آیا خدا صحبتهایش را واضح نگفته و نیاز به این همه تفسیر و گفتنهای دیگران داشته است؟
وا مصیبتا، از این همه شاعر و عارف که تا سرحد جنون ما را در این وانفسا گرفتار کردند، آنجا که به کلام خدا جنبههای عرفانی میبخشند و دیگر برای این اباطیل هیچ منطقی به جای نمیماند که در برابرش قد علم کنیم و به سخن آییم، این دروازهها ما را به دالانی بیپایانتر و ناهموارتر و دور تر خواهد برد،
تفسیر اینان از تاریخ چه خواهد بود؟
آنجا که به فرمان پیامبر کشتند آیا آنجا هم روح بود، جسمی در میان نبود؟
آیا خونهای ریخته در تمام جنگها و غزوهها خون نبود و خونی از روح بود؟
آدمی محصور میشود و دیگر نمیداند با این کیمیاگران چه کند، به راستی که کیمیاگران حقیقیِ این دنیا همین شاعران و عارفان و نواندیشان دینیاند که از خاک طلا برون میآورند
آیا به باورشان کشتن و بریدن و خونریختن زشتی است؟
اگر این است چرا خدا را طاهر میکنند، او که کلامش بیپرده و بیآلایش بوده و تزویری میانش جای نداشته و پیامبر خاتمش به طول تمام عمر به این اوامر صحه گذاشته و عمل کرده است،
آیا زمان این نرسیده که اینان دیگر دل و دنیایشان نفروشند؟
اگر ایمانشان سست شده، اگر باور دارند کشتن، خون ریختن، جهاد، غارت، یغما و همه و همه زشتی است چرا این جامهی ننگین زِ تن بر نمیکنند، به جای کیمیاگری دست به طلا نمیبرند، از خاک طلب گوهر والا دارند، این درد هزاران ساله از دیربازی گریبان ما را گرفته و هرگاه سخنی از خدا به میان میآید، هزاران نفر محمدِ تازه میشوند، وحی دارند، خودشان میگویند و میبافند و بیچاره آدمیانی که دیگر نه با همان سخنان بیآلایش که باید با دریایی از تزویر و ریا بجنگند، دیگر در برابرشان هیچ حرف قابل وثوقی نیست و کیمیاگران با آلاتی نامرئی سخن تازه میکنند،
خود میخوانند و دیگران را از خواندن باز میدارند و این رنگباختگان هر روز به رنگی در آمده تفسیر تازهای از الوهیت خواهند کرد، این درد هزاران ساله را باید به کناری زد، این اباطیل بافته میان اشعار دور دستها را باید به کناری زد،
نه با آلایش، نه با ریسمان دیگران که باید خویشتن به خواندن رفت و دانست که هر چه میان تاریخ و قرآن و حدیث آمده خود بیانگرِ خویشتن است، دیگر نیازی به قرائت ندارد، بارها همان خدا گفته و پیامبرش فریاد زده که اینها آیات روشنی برای بشارت آدمیان است، چه قدر این قرائتها متفاوت میشود،
آنجایی که عارفی تمام زندگی را به سختی پیش میبرد، طیب و طاهر است، معلوم نیست که چه در این میان دیده که اینسان مجنون شده و از جهان و جهانیان به دور است، این صوفیِ دیوانه تا به کجا میخواهد برود و در این دالان بیپایان به درازای تمام عمر مانده است، حال شعر میسراید، میبافد و میخواند، نمیداند از چه میگوید، در رؤیای شبانهاش داستانهای ریز و درشت خوانده و بافته است، دیدههایش را به این گفتهها گره خواهد داد و دوباره کیمیا کند این خاک دیرین را به طلا و گوهری به آدمیان تقدیم خواهد کرد و این قرائت نه از میان گفتارهای خدا که از میان وجدان درون خویشتن است،
شاید مصداق کوچکی از آیات خدا درونش بیابد لیک این روح همینها را دیده و شناخته و حال به درازای تمام عمر با دیگر شنیدهها جنگیده و توجیه کرده، برایش دلیل تراشیده و سر آخر از میان برداشته است و این کیمیاگر پیر سالیانی به خاکی دست زد، آن را طلا کرد و سر آخر به میان آید خریداری و چنین گوید که این خاک است شاید چشمان تو آن را طلا انگاشته
اما آیا این همه قرائت ریز و درشت از اسلام واقع نیست؟
آیا به طول سالیان دراز در تاریخ بشری این همه حکومت واقع نیست؟
آیا امروز ایران و قانون جزای اسلامی آن حقیقت اسلام نیست؟
و اینان به کمدانشی و کمخردی محکوماند؟
آیا عربستان امروز هم مسلمان نیست و از دین خارج شده؟
آیا آنها هم نمیدانند خدا چه گفته؟
آری شاید نمیدانند، شاید اینها همه اسیر شیطان لعین شدند،
آیا داعشی و داعشیان مرتد و کافرند؟
آیا آنان که با قساوت تمام سر میبرند و از مرگ دیگران شادمان میشوند کافرند؟
آیا آنان که مرتدان و کافران را قتال میکنند و با جامهای از آتش خویشتن و کافران را آتش میزنند مسلمان نیستند؟ تسلیم نشدهاند؟ و خدا را خوب نشناختهاند؟
آنها از اسلام راستین فاصله گرفته دور از آن در برزخی اسیر مانده و به فردا در جهنم خواهند سوخت؟
آری، این هم نگاهی است،
اما آیا کمی دورتر عباسیان و امویان آنها هم مسلمان نبودند، شریعت خدا را به درستی رعایت نکردند، پادشاهانی بوزینه باز شدند، اصالت آن خدا را خراب کردند، جهان را به زشتی بردند؟
آیا آنها هم از اسلام خارج شده و دیندار نیستند؟
نمیتوان به کمی دورتر سرک کشید، نمیتوان به خلفای راشدین نگاه کرد، آیا آنها که از صحابهی بزرگ پیامبر اسلام بودند هم دین را نشناختند؟
مسلمان نبودند؟
آنگاه که کافران را کشتند و دستها بریدند، سنگسار کردند و به دیگر کشورها حمله بردند، کشتند و اسیر کردند، کنیز گرفتند، آیا در آن زمان مسلمان نبودند؟
آیا آنها هم قرائت راستین و درستی از اسلام نداشتند؟
باز هم باید به دورتر رفت، به اصل و بنیان رسید و به خاتم انبیا و دوران صدر اسلام و به پیدایشش شتافت، آنکس که خود پدیدآورندهی این باور بود، رفت و خواند، تک تک کتب تاریخی را ورق زد، میان صحیح بخاری و اصول کافی وقت صرف کرد و بیهقی و خلدون طبری خواند، به میان قرآن رفت، تمام سیرهی زندگیِ پیامبر، شأن نزولها، آغاز و فرجام حکومت و رسالت را خواند و دید و شناخت و به پایان گفت،
چگونه حمله میبرد، چگونه یهودیان را از زیر تیغ میگذراند،
شلاق میزند، زن میگیرد، کنیز میبرد، به دختر ششساله رحم نمیکند و زن فرزند خوانده به نکاح در میآورد و زن شوهردار اسیر شده به چنگ آورده و باز هم خون میریزد
آیا او هم مسلمان نبود؟
اسلام را نشناخت؟ شاید او هم قرائت درستی از این دین بزرگ نداشت
و شاید باید به خود خداوند عزوجل رجوع کرد که چه راه پیش روی ما است
آیا شما هم پیامبر تازه به جهان هستید، وحی به شما نازل شده؟
خاتم انبیا بودن محمد را رد کردهاید؟
اگر اینگونه است، بسمالله، پیش بیایید، ادعای پیامبری کنید وگرنه راه شناخت خدا میان کتب الهی او است
انجیل و تورات و قرآن ورق بزنید، بخوانید و بدانید، از میان کشتارهای موسی رد شوید همه را به آتش بکشید، کودکان و زنان و مردان و حیوانات و حتی انبات را معدوم کنید، به مکاشفات یوحنا برسید و در میانش زنده شوید حمله کنید، بسوزانید، بکشید، نطفهها را در میان شکم مادران بدرید، صدای شیپور حملهی خدا را بشنوید، قیامت است، قیامتی به پا است، بکشید و کشته شوید، باز هم پیش روید و قرآن به دست گیرید، زنان را بزنید، زن بستنانید، کنیز داشته باشید، کافران را به خاری بکشید و سر ببرید، به قصاص چشمها را درآورید، اعدام کنید و جوخههای دار به پا دارید، هر چه میخواهید بکنید، به پایان اینها چه میگویید؟
چه میخواهید، دیگر هیچ به جای نمانده کیمیاگران، دیگر هیچ طریقتی پیش رویتان نیست، حال زمان جامه دریدن است،
باید که نو شوید، آغاز شوید، پیش آیید و بگویید، بشنوید،
آری حال زمان سر برآوردن است، دیگر خاموش نمانید، این میدان و انسانها همه و همه در برابرتان سر تا پا گوشاند، حال به میدان بیایید در برابر همگان با صدای بلند اذعان کنید،
حال میتوانید خدایی کنید، خدا شوید و امر کنید و با این خرقهی بزرگ و با جلال به تن دوباره بگویید و ببافید، کیمیا کنید نه خاک را، حالا طلا را کیمیا کنید،
این میدان پیش رویتان، ادعای خدایی کنید، نهراسید، از خویشتن به در آیید، یا خدا شوید یا جهان را پیش برید
نه با تکیه و کیمیای خاک که طلا به دست گیرید و به راهش جان دهید.
پیش از ارسال نظرات خود در وبسایت رسمی جهان آرمانی این توضیحات را مطالعه کنید.
برای درج نظرات خود در وبسایت رسمی جهان آرمانی باید قانون آزادی را در نظر داشته و از نشر اکاذیب، توهین تمسخر، تحقیر دیگران، افترا و دیگر مواردی از این دست جدا اجتناب کنید.
نظرات شما پیش از نشر در وبسایت جهان آرمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت نداشتن مغایرت با قانون آزادی منتشر خواهد شد.
اطلاعات شما از قبیل آدرس ایمیل برای عموم نمایش داده نخواهد شد و درج این اطلاعات تنها بستری را فراهم میکند تا ما بتوانیم با شما در ارتباط باشیم.
برای درج نظرات خود دقت داشته باشید تا متون با حروف فارسی نگاشته شود زیرا در غیر این صورت از نشر آنها معذوریم.
از تبلیغات و انتشار لینک، نام کاربری در شبکههای اجتماعی و دیگر عناوین خودداری کنید.
برای نظر خود عنوان مناسبی برگزینید تا دیگران بتوانند در این راستا شما را همراهی و نظرات خود را با توجه به موضوع مورد بحث شما بیان کنند.
توصیه ما به شما پیش از ارسال نظر خود مطالعه قوانین و شرایط وبسایت رسمی جهان آرمانی است برای مطالعه از لینکهای زیر اقدام نمایید.
با درج ایمیل آدرس خود میتوانید از تازهترین آثار منتشر شده در وبسایت جهان آرمانی با خبر شوید آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ خواهد بود
با ثبت نام در وبسایت جهان آرمانی میتوانید نگاشتههای خود را در این بستر منتشر کنید، فرای انتشار پست میتوانید با ما همکاری داشته و همچنین آثار خود در زمینههای مختلف هنری را نشر و گسترش دهید
© تمام حقوق نزد مولف محفوظ است
Copyright 2021 by Idealisti World. All Rights Reserved
این صفحه دارای لینکهای بسیاری است تا شما بتوانید هر چه بهتر از امکانات صفحه استفاده کنید.
در پیش روی شما چند گزینه به چشم میخورد که فرای مشخصات اثر به شما امکان میدهد تا متن اثر را به صورت آنلاین مورد مطالعه قرار دهید و به دیگر بخشها دسترسی داشته باشید،
شما میتوانید به بخش صوتی مراجعه کرده و به فایل صوتی به صورت آنلاین گوش فرا دهید و فراتر از آن فایل مورد نظر خود را از لینکهای مختلف دریافت کنید.
بخش تصویری مکانی است تا شما بتوانید فایل تصویری اثر را به صورت آنلاین مشاهده و در عین حال دریافت کنید.
فرای این بخشها شما میتوانید به اثر در ساندکلود و یوتیوب دسترسی داشته باشید و اثر مورد نظر خود را در این پلتفرمها بشنوید و یا تماشا کنید.
بخش نظرات و گزارش خرابی لینکها از دیگر عناوین این بخش است که میتوانید نظرات خود را پیرامون اثر با ما و دیگران در میان بگذارید و در عین حال میتوانید در بهبود هر چه بهتر وبسایت در کنار ما باشید.
شما میتوانید آدرس لینکهای معیوب وبسایت را به ما اطلاع دهید تا بتوانیم با برطرف کردن معایب در دسترسی آسانتر عمومی وبسایت تلاش کنیم.
در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن پرسشهای بیشتر میتوانید از لینکهای زیر استفاده کنید.
پر کردن بخشهایی که با علامت قرمز رنگ مشخص شده است الزامی است.
عنوانی برای گزارش خود انتخاب کنید
تا ما با شناخت مشکل در برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام دهیم.
در صورت تمایل میتوانید آدرس ایمیل خود را درج کنید
تا برای اطلاعات بیشتر با شما تماس گرفته شود.
آدرس لینک مریوطه که دارای اشکال است را با فرمت صحیح برای ما ارسال کنید!
این امر ما را در تصحیح مشکل پیش آمده بسیار کمک خواهد کرد
فرمت صحیح لینک برای درج در فرم پیش رو به شرح زیر است:
https://idealistic-world.com/poetry
در متن پیام میتوانید توضیحات بیشتری پیرامون اشکال در وبسایت به ما ارائه دهید.
با کمک شما میتوانیم در راه بهبود نمایش هر چه صحیحتر سایت گام برداریم.
با تشکر ازهمراهی شما
وبسایت رسمی جهان آرمانی
این آیکون در صفحهی پیش رو برای دانلود مستقیم فایلها از سرورهای وبسایت رسمی جهان آرمانی تعبیه شده است، با کلیک بر روی این گزینه شما میتوانید به راحتی کتاب مورد نظر خود را دانلود کنید.
این آیکون در صفحهی پیش رو برای دانلود با لینک کمکی از سرورهای Google Drive تعبیه شده است، با کلیک بر روی این گزینه شما میتوانید به راحتی کتاب مورد نظر خود را دانلود کنید.
این آیکون در صفحهی پیش رو برای دانلود با لینک کمکی از سرورهای One Drive تعبیه شده است، با کلیک بر روی این گزینه شما میتوانید به راحتی کتاب مورد نظر خود را دانلود کنید.
این آیکون در صفحهی پیش رو برای دانلود با لینک کمکی از سرورهای Box Drive تعبیه شده است، با کلیک بر روی این گزینه شما میتوانید به راحتی کتاب مورد نظر خود را دانلود کنید.
این آیکون در صفحهی پیش رو به شما اطالاعاتی پیرامون اثر خواهد داد، مشخصات اصلی اثر در این صفحه تعبیه شده است و شما با کلیک بر این آیکون به بخش مورد نظر هدایت خواهید شد.
شما با کلیک روی این گزینه به بخش مطالعه آنلاین اثر هدایت خواهید شد، متن اثر در این صفحه گنجانده شده است و با کلیک بر روی این آیکون شما میتوانید به این متن دسترسی داشته باشید
در صورت مشاهدهی هر اشکال در وبسایت از قبیل ( خرابی لینکهای دانلود، عدم نمایش کتب به صورت آنلاین و … ) با استفاده از این گزینه میتوانید ایراد مربوطه را با ما مطرح کنید.
در این بخش میتوانید توضیح کوتاهی دربارهی خود مطرح کنید، در نظر داشته باشید که این بخش را همهی بازدیدکنندگان خواهند دید، حتی میهمانان، در صورت دیدن لیست اعضا و در مقالات و نگاشتههای شما
کشور انتخابی محل سکونت شما تنها به مدیران نمایش داده خواهد شد و انتخاب آن اختیاری است
تاریخ تولد شما به صورت سن قابل رویت برای عموم است و انتخاب آن بستگی به میل شما دارد
گزینههای در پیش رو بخشی از باورهای شما را با عموم در میان میگذارد و این بخش قابل رویت عمومی است، در نظر داشته باشید که همیشه قادر به تغییر و حذف این انتخاب هستید با اشارهی ضربدر این انتخاب حذف خواهد شد
در این بخش میتوانید آدرس شبکههای اجتماعی، وبسایت خود را با مخاطبان خود در میان بگذارید برخی از این آدرسها با لوگو پلتفرم و برخی در پروفایل شما برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد
در این بخش میتوانید نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و همچنین رمز عبور خود را ویرایش کنید همچنین میتوانید اطلاعات خود را از نمایش عمومی حذف کنید و به صورت ناشناس در ویسایت جهان آرمانی فعالیت داشته باشید
نام کاربری شما باید متشکل از حروف لاتین باشد، بدون فاصله، در عین حال این نام باید منحصر به فرد انتخاب شود
نام و نام خانوادگی شما باید متشکل از حروف فارسی باشد، بدون استفاده از اعداد
در نظر داشته باشید که این نام در نگاشتههای شما و در فهرست اعضا، برای کاربران قابل رویت است
آدرس ایمیل وارد شده از سوی شما برای مخاطبان قابل رویت است و یکی از راههای ارتباطی شما با آنان را خواهد ساخت، سعی کنید از ایمیلی کاری و در دسترس استفاده کنید
رمز عبور انتخابی شما باید متشکل از حروف بزرگ، کوچک، اعداد و کارکترهای ویژه باشد، این کار برای امنیت شما در نظر گرفته شده است، در عین حال در آینده میتوانید این رمز را تغییر دهید
پیش از ثبتنام در وبسایت جهان آرمانی قوانین، شرایط و ضوابط ما را مطالعه کنید
با استفاده از منو روبرو میتوانید به بخشهای مختلف حساب خود دسترسی داشته باشید
در حال حاضر این لینک در دسترس نیست
بزودی این فایلها بارگذاری و لینکها در دسترس قرار خواهد گرفت
در حال حاضر از لینک مستقیم برای دریافت اثر استفاده کنید
شما با ثبت نام در وبسایت جهان آرمانی میتوانید در پیشبردن اهداف ما برای رسیدن به جهانی در آزادی و برابری مشارکت کنید
وبسایت جهان آرمانی بستری است برای انتشار آثار نیما شهسواری به صورت رایگان
بیشک برای دستیابی به این آثار دریافت مطالعه و … نیازی به ثبت نام در این سایت نیست
اما شما با ثبتنام در وبسایت جهان آرمانی میتوانید در این بستر نگاشتههای خود را منتشر کنید
این را در نظر داشته باشید که تالار گفتمان دیالوگ از کمی پیشتر طراحی و از خدمات ما محسوب میشود که بیشک برای درج مطالب شما بستر کاملتری را فراهم آورده است،
پر کردن بخشهایی که با علامت قرمز رنگ مشخص شده است الزامی است.
در هنگام درج بخش اطلاعات دقت لازم را به خرج دهید زیرا در صورت چاپ اثر شما داشتن این اطلاعات ضروری است
بخش ارتباط، راههایی است که میتوانید با درج آن مخاطبین خود را با آثار و شخصیت خود بیشتر آشنا کنید، فرای عناوینی که در این بخش برای شما در نظر گرفته شده است میتوانید در بخش توضیحات شبکهی اجتماعی دیگری که در آن عضو هستید را نیز معرفی کنید.
شما میتوانید آثار خود را با حداکثر حجم (20mb) و تعداد 10 فایل با فرمتهایی از قبیل (png, jpg,avi,pdf,mp4…) برای ما ارسال کنید،
در صورت تمایل شما به چاپ و قبولی اثر شما از سوی ما، نام انتخابی شامل عناوینی است که در مرحلهی ابتدایی فرم پر کردهاید، با انتخاب یکی از عناوین نام شما در هنگام نشر در کنار اثرتان درج خواهد شد.
پیش از انجام هر کاری پیشنهاد ما به شما مطالعهی قوانین و شرایط وبسایت رسمی جهان آرمانی است برای این کار از لینکهای زیر اقدام کنید.
گزارش شما با موفقیت ارسال شد
ایمیلی از سوی وبسایت جهان آرمانی در راستای تأیید ارسال گزارش دریافت خواهید کرد
در صورت نیاز به تماس و درج صحیح اطلاعات، با شما تماس گرفته خواهد شد.
پیام شما با موفقیت ارسال شد
ایمیلی از سوی وبسایت جهان آرمانی در راستای تأیید ارسال پیام دریافت خواهید کرد
در صورت نیاز به تماس و درج صحیح اطلاعات، با شما تماس گرفته خواهد شد.
فرم شما با موفقیت ثبت شد
ایمیلی از سوی وبسایت جهان آرمانی در راستای تأیید ارسال فرم دریافت خواهید کرد
در صورت نیاز به تماس و درج صحیح اطلاعات، با شما تماس گرفته خواهد شد.